Гостьова книга

Якщо Ви збираєтесь відвідати “Санаторій “Дениші” тут Ви можете прочитати відгуки тих, хто вже скористався нашими послугами. Також тут можна залишити відгук про Санаторій “Дениші”.

Напишіть новий запис для гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, є обов'язковими для заповнення.
Ваша електронна адреса не буде опублікована.
Цілком можливо, що ваш запис буде видимий у гостьовій книзі лише після того, як ми його розглянули.
8 записів
admin admin від Житомир написав 09.01.2024 в 10:36
Цей запис створено адміністратором для тестування роботи гостьової книги з огляду на те, що досить давно у книзі не було відгуків і є необхідність перевірити правильність роботи сервісу.
Наталія Куліш Наталія Куліш від Житомирська область написав 22.11.2021 в 19:14
Бог подарував мені можливість побувати у прекрасному місці-в санаторії Дениші. Це шматочок раю на землі. Неймовірно красиві пейзажі, свіже повітря від якого перехоплює подих, скаледром, Тригірський монастир, палац Терещенків, лікування, смачні сніданки, обіди та вечері, знайомства з хорошими людьми! Це були незабутні дні! Емоції не передати словами. Рекомендую всім побувати тут. Звісно,важко все описати словами. Санаторій Дениші, це сон,це диво-казка. Шматочок раю на землі Приїздіть сюди будь ласка
Лариса Лариса від Киев написав 29.09.2021 в 00:21
Отдыхаю не впервые в Денишах. К полюсам отношу лечение и природа. С каждым годом все ветшает и изнашивается. Какие страшные ванны и какими лохмотьями укрываются пациентов на озокерита, это ужас! Порции в столовой маленькие, макароны синего цвета, сосиски режут на порции так, что целой не бывает, все блюда холодные. Но самое страшное - лифт! Он сломался по несколько раз за день, и людям с больными ногами, старикам и инвалидам приходилось спускаться или подниматься на 7 этаж несколько раз в день. Библиотека отвратительная, вонь от сырости и старый книжный фонд. Магазин и торговые лотки с ширпотребом тоже не стоят хорошей оценки, даже элементарную ручку или свежую прессу купить негде. Но не смотря на все это, лечение я получила достойное, персонал внимательный, в номере и в холлах чисто, и приеду ещё !
Ірина Ірина від Харків написав 29.08.2021 в 12:34
В цьому санаторії лікувалась перший раз. Дякую персоналу від щирого серця! За ту ціну путівки, яку я сплатила, обслуговування та лікування відмінне! На скільки я зрозуміла, санаторій дуже тяжко "пережив" локдаун... Сподіваюсь в "Денишах" все налагодиться. Й с фінансуванням, й з інфраструктурою. Дуже гарно місце! Енергетично! Чудовий ліс, річка, монастир зі щоденним дзвоном! Релакс! Навіть комарів не було багато! Кожного дня дискотека, перегляд фільму у залі, чудова бібліотека, є магазин та безліч різноманітних торгових лотків. Дуже зручно, що всі процедури у одній будівлі. Стосовно номерів, то зазначу, що це бюджетний сегмент ринку, так що вони йому відповідають! Праску та миску для прання можна взяти у чергових на поверсі. Окрім постільної білизни, дають великий та маленький рушник, простирадло для процедур. Білизну міняють кожен тиждень. Готують в їдальні добре, різноманітно. Головне - в мене не було дискомфорту в шлунку від їжі. Персонал безвідмовний. Просила замінить страву (не хотіла картоплі) - будь ласка!, окріп для ранкової кави - принесли!, полуденок залишити до вечері - без питань!! Але немає вибору страв... Технічний персонал уважний, відгукується на прохання (спробуйте не хамити... й з вами будуть чемні). Медичні робітники виконували свою роботу на достатньому рівні! Особлива подяка лікарю Олександру Юрійовичу та дівчатам з 2-го поверху. Тим хто буде їхати в "Дениші" - мої поради: 1. не беріть путівку з понеділка, тому що саме у цей день найдовше йде оформлення (багато людей приїздять!), 2. якщо полюбляєте настільні ігри, то візьміть з собою лото чи доміно (в санаторії ігор немає, а можливости та компанії досить), 3. заздалегідь плануйте своє дозвілля. Ми ходили до монастиря, скель на березі Тетерева, трьохсот вікових дубів, замку Терещенків, їздили до Житомира до музею Космонавтики. Бо в суботу процедури тільки до обіду, а в неділю зовсім їх немає. 4. цей санаторій бюджетний, тому не чекайте "євроумов" 🙂 ВСІМ ГАРНОГО ЗДОРОВ'Я!
Gennady Gennady від JÕHVI, ESTONIA написав 06.07.2021 в 18:23
Выражаю благодарность медицинскому персоналу, младшему обслуживающему персоналу, ст. менеджеру, деж. администраторам. Особо благодарен зав. ОННМ Власовой Н.М., врачам Фещенко А.М. и Мантач С.П. Они могут оживить и заставить танцевать кого угодно 🙂 Питание на "2": заказное меню отсутствует, повара не представляют себе, что диетическое питание может быть вкусным, красиво оформленным и питательным. Номер "улучшенный" на "3-": вместо нормальной кровати - узкая койка, !линолеум! порван, освещение отвратительное: нет никакого в коридоре и у зеркала-ни побриться/накрасться не видно, в телевизоре одна снежная пурга. Но ценник – будьте-нате! Отсутствие электроснабжения по 12 часов - норма!? Нет аварийного пожарного освещения! Это все это правда, и список можно продолжать до бесконечности... Приезжайте в Дениши! Интересно, появится ли что-то из вышеизложенного... Можно передать отзыв тем, кто может принять меры к улучшению существующего…
Відповідь Адміністрації: admin
Дякуємо, що Ви скористалися послугами нашого Підприємства! Приносимо вибачення за незручності, котрі, можливо, мали місце при наданні нами санаторно-курортних послуг. На жаль, кризові тенденції викликані пандемією COVID-19, не надають можливості з бажаною швидкістю та ефективністю відповідно реагувати на покращення якості послуг. При цьому, Підприємство, у свою чергу, забезпечує належне функціювання медичної сфери та усіх супутніх служб. Санаторій постійно прагне до зручного для пацієнту сервісу, а тому ми щиро вдячні Вам за висловлену власну думку. Чекатимемо Вас наступного разу в теренах нашого Закладу!
Євгенія Галицька Євгенія Галицька від Бремені, Німеччина написав 06.05.2021 в 10:03
Замовляла путівку як подарунок для батьків з відкритою датою. Батьки пізніше зателефонували і забронювали дати відпочинку. Дуже привітний персонал. Оперативно відповідають у Viber, що дуже важливо, оскільки у моєму випадку це був єдиний засіб зв'язку. Зручний веб-сайт. Дякую за гарну роботу!
admin admin від Дениші написав 25.04.2021 в 16:09
Сервіс оновився, проте переклад на жаль ще й досі не повний. Думаю з часом усе стане на свої місця.
Адміністратор Адміністратор від Дениші написав 14.02.2021 в 13:24
Вітаємо Вас! Ви можете залишити відгук на нашому сайті про роботу закладу. На жаль Гостьова книга не повністю перекладена на українську мову, та маємо надію, що це скоро виправиться.