Гостьова книга

Напишіть новий запис для гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, є обов'язковими для заповнення.
Ваша електронна адреса не буде опублікована.
Цілком можливо, що ваш запис буде видимий у гостьовій книзі лише після того, як ми його розглянули.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи.
5 entries.
Ірина Ірина from Харків wrote on 29.08.2021 at 12:34:
В цьому санаторії лікувалась перший раз. Дякую персоналу від щирого серця! За ту ціну путівки, яку я сплатила, обслуговування та лікування відмінне! На скільки я зрозуміла, санаторій дуже тяжко "пережив" локдаун... Сподіваюсь в "Денишах" все налагодиться. Й с фінансуванням, й з інфраструктурою. Дуже гарно місце! Енергетично! Чудовий ліс, річка, монастир зі щоденним дзвоном! Релакс! Навіть комарів не було багато! Кожного дня дискотека, перегляд фільму у залі, чудова бібліотека, є магазин та безліч різноманітних торгових лотків. Дуже зручно, що всі процедури у одній будівлі. Стосовно номерів, то зазначу, що це бюджетний сегмент ринку, так що вони йому відповідають! Праску та миску для прання можна взяти у чергових на поверсі. Окрім постільної білизни, дають великий та маленький рушник, простирадло для процедур. Білизну міняють кожен тиждень. Готують в їдальні добре, різноманітно. Головне - в мене не було дискомфорту в шлунку від їжі. Персонал безвідмовний. Просила замінить страву (не хотіла картоплі) - будь ласка!, окріп для ранкової кави - принесли!, полуденок залишити до вечері - без питань!! Але немає вибору страв... Технічний персонал уважний, відгукується на прохання (спробуйте не хамити... й з вами будуть чемні). Медичні робітники виконували свою роботу на достатньому рівні! Особлива подяка лікарю Олександру Юрійовичу та дівчатам з 2-го поверху. Тим хто буде їхати в "Дениші" - мої поради: 1. не беріть путівку з понеділка, тому що саме у цей день найдовше йде оформлення (багато людей приїздять!), 2. якщо полюбляєте настільні ігри, то візьміть з собою лото чи доміно (в санаторії ігор немає, а можливости та компанії досить), 3. заздалегідь плануйте своє дозвілля. Ми ходили до монастиря, скель на березі Тетерева, трьохсот вікових дубів, замку Терещенків, їздили до Житомира до музею Космонавтики. Бо в суботу процедури тільки до обіду, а в неділю зовсім їх немає. 4. цей санаторій бюджетний, тому не чекайте "євроумов" 🙂 ВСІМ ГАРНОГО ЗДОРОВ'Я!
Gennady Gennady from JÕHVI, ESTONIA wrote on 06.07.2021 at 18:23:
Выражаю благодарность медицинскому персоналу, младшему обслуживающему персоналу, ст. менеджеру, деж. администраторам. Особо благодарен зав. ОННМ Власовой Н.М., врачам Фещенко А.М. и Мантач С.П. Они могут оживить и заставить танцевать кого угодно 🙂 Питание на "2": заказное меню отсутствует, повара не представляют себе, что диетическое питание может быть вкусным, красиво оформленным и питательным. Номер "улучшенный" на "3-": вместо нормальной кровати - узкая койка, !линолеум! порван, освещение отвратительное: нет никакого в коридоре и у зеркала-ни побриться/накрасться не видно, в телевизоре одна снежная пурга. Но ценник – будьте-нате! Отсутствие электроснабжения по 12 часов - норма!? Нет аварийного пожарного освещения! Это все это правда, и список можно продолжать до бесконечности... Приезжайте в Дениши! Интересно, появится ли что-то из вышеизложенного... Можно передать отзыв тем, кто может принять меры к улучшению существующего…
Admin Reply by: admin
Дякуємо, що Ви скористалися послугами нашого Підприємства! Приносимо вибачення за незручності, котрі, можливо, мали місце при наданні нами санаторно-курортних послуг. На жаль, кризові тенденції викликані пандемією COVID-19, не надають можливості з бажаною швидкістю та ефективністю відповідно реагувати на покращення якості послуг. При цьому, Підприємство, у свою чергу, забезпечує належне функціювання медичної сфери та усіх супутніх служб. Санаторій постійно прагне до зручного для пацієнту сервісу, а тому ми щиро вдячні Вам за висловлену власну думку. Чекатимемо Вас наступного разу в теренах нашого Закладу!
Євгенія Галицька Євгенія Галицька from Бремені, Німеччина wrote on 06.05.2021 at 10:03:
Замовляла путівку як подарунок для батьків з відкритою датою. Батьки пізніше зателефонували і забронювали дати відпочинку. Дуже привітний персонал. Оперативно відповідають у Viber, що дуже важливо, оскільки у моєму випадку це був єдиний засіб зв'язку. Зручний веб-сайт. Дякую за гарну роботу!
admin admin from Дениші wrote on 25.04.2021 at 16:09:
Сервіс оновився, проте переклад на жаль ще й досі не повний. Думаю з часом усе стане на свої місця.
Адміністратор Адміністратор from Дениші wrote on 14.02.2021 at 13:24:
Вітаємо Вас! Ви можете залишити відгук на нашому сайті про роботу закладу. На жаль Гостьова книга не повністю перекладена на українську мову, та маємо надію, що це скоро виправиться.